سرور مجازی میکروتیک

خرید VPS میکروتیک ایران و اروپا

bannervector
سرور مجازی میکروتیک و خرید VPS Mikrotik ایران و خارج

سرور مجازی میکروتیک یک روتر مجازی کامل است که می‌توانید از آن برای مسیریابی شبکه استفاده کنید. خرید سرور مجازی میکروتیک ای ام دی سرور یک راه‌حل عالی برای مدیریت شبکه و محافظت از آن در برابر حملات سایبری است. این وی‌پی‌اس با ویژگی‌های قدرتمندی که دارد، امکان مدیریت و کنترل کامل شبکه را برایتان فراهم می‌کند. شما می‌توانید VPS میکروتیک را بر اساس نیازهای شبکه‌ای خود پیکربندی کنید. دسترسی کامل به سرور و آدرس آی‌پی ثابت اختصاصی، انعطاف‌پذیری و امنیت شبکه شما را افزایش می‌دهد. ای ام دی سرور ، سرور مجازی میکروتیک را در دو موقعیت ایران و خارج با‌توجه‌به نیاز شما ارائه می‌دهد. اگر به‌دنبال وی پی اس میکروتیک امن و پایدار هستید، همین حالا برای خرید سرور مجازی میکروتیک ارزان ای ام دی سرور اقدام کنید.

پلن‌ های وی پی اس میکروتیک

اروپا

ایران

سرور مجازی میکروتیک چیست؟

سرور مجازی میکروتیک ماشین مجازی‌ای است که روی آن سیستم‌عامل «MikroTik RouterOS» نصب شده است. نصب میکروتیک روی سرور مجازی، امکانات یک روتر سخت‌افزاری را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه و منابع قدرتمند در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از سیستم‌عامل Mikrotik RouterOS می‌توانید VPS را به یک روتر حرفه‌ای تبدیل کنید. این کار، امکان مدیریت شبکه‌های کوچک و متوسط را ازطریق منابع قدرتمند (درایو ذخیره‌سازی SSD یا NVMe، حافظه رم و پردازنده چندهسته‌ای) فراهم می‌کند. میکروتیک، سیستم‌عاملی مبتنی‌بر لینوکس است که برای طیف گسترده‌ای از کاربردها مانند مسیریابی، ایجاد شبکه خصوصی مجازی، کنترل ترافیک و موارد مشابه استفاده می‌شود. اگر به منابعی قدرتمند برای مدیریت شبکه خود نیاز دارید، بدون شک خرید سرور مجازی میکروتیک ای ام دی سرور بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

خصوصیات سرور مجازی میکروتیک
لوکیشن های قابل ارائه : ایران ، کانادا ، فرانسه ، انگلیس ، هلند ، آمریکا ، امارات و ترکیه
پورت پر سرعت مسیر دهی شده
آپتایم بالای سرور مجازی
پینگ مناسب به شبکه ی ایران
یک عدد آی پی اختصاصی
میزان ترافیک بالا
همراه با پنل مدیریتی
همراه با پنل مدیریت ترافیک
منابع اختصاصی
پردازنده قدرتمند

کاربردهای سرور مجازی میکروتیک

سرور های مجازی میکروتیک در ایران و سایر کشور ها معمولا به عنوان یک ابزار برای کنترل ترافیک شبکه ها استفاده می شود.یکی دیگر از کاربردهای متداول سرور های مجازی میکروتیک کاهش پینگ برای گیمر ها می باشد. به این صورت که با استفاده از یک سرور مجازی میکروتیک ایران و متصل کردن آن به یک سرور مجازی میکروتیک آلمان میتوان فاصله پینگ تایم را برای اجرا بهتر بازی های کامپیوتری آنلاین تا حد زیادی کاهش داد.یکی دیگر از متداول ترین کاربردهای سرور های مجازی میکروتیک برقراری ارتباط بین دو شبکه جدا از هممی باشد. به عنوان مثال دو دفتر در شهر های مختلف و حتی کشور های مختلف را می توان از طریق یک سرور مجازی میکرویک با هم شبکه کرد تا با هم ارتباط داشته باشند.

ما این مورد را درک میکنیم که شما به دنبال بهترین انتخاب برای پیشرفت در کسب و کار خود هستید، تلاش ما هم ارائه ی محصولی کامل برای موفقیت شما در کسب کار خود میباشد . هدف همه ی اعضای ای ام دی سرور در هر دقیقه از میزبانی سرویس شما به دنبال بالا بردن سطح کیفیت محصولات و ارائه ی پشتیبانی به موقع میباشد رضایت شما هدف تیم ما و موفقیت شما افتخار ای ام دی سرور است 

سرور مجازی میکروتیک و خرید VPS Mikrotik ایران و خارج

بهترین را از ما بخواهید

ویژگی های مهم

star



قابلیت در دسترس بود (میزان آپتایم)

hdd



داشتن فضای هاست نا محدود

fan



پشتیبانی شبانه روزی

server



پشتیبانی از اطلاعات (بک آپ)

ssl



گواهی SSL رایگان

dollar



منابع و سرعت پردازش بالای سرورها

توصیفات مشتری

آنچه مشتریان ما درباره ما می گویند

در یک جمله نمیشه ای ام دی سرور را خلاصه کرد طی بیش از 4 سال تجربه همکاری میتونم صداقت پشتیبانی و حمایت تعهد و دانش فنی بالا رو از بهترین فاکتورهای انتخابی ای ام دی سرور نام ببرم

علی صابری برنامه نویس

از مدیریت و کارمندان مجموعه ای ام دی سرور بخاطر سرعت عمل و دقت در خدمات متشکرم

مهدی صادقی طراح گرافیک
هاست مورد علاقه شما

شرکت های معروف دنیا

wordpress
onapp
cpanel
whmcs
mysql